Garantie & Reparatie

Hoe meld ik een reparatie aan?

Naast het bieden van onze grote assortiment hebben wij ook reparatie service. Je kunt bij ons in de filialen langs komen voor een reparatie. Je kunt dit ook online aanmelden en kiezen welke dag je deze wilt. Zo hebben wij inzicht in wanneer je langs komt en kunnen wij ons daarvoor goed voorbereiden. Je kunt je reparatie eenvoudig online aanmelden. Klik op de onderstaande knop. Je wordt dan verwezen naar een nieuwe pagina. Hier kan je een account maken en je reparatie ook volgens.

Wat zijn de garantievoorwaarden?

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt standaard de wettelijke garantie. Dit betekent dat een artikel in beginsel in goede staat moet verkeren en bij normaal gebruik naar behoren dient te functioneren. Wanneer je een artikel ontvangt waarbij dit niet het geval is, voorzien wij je zo snel mogelijk van een passende oplossing. Afhankelijk van het artikel en/of het moment van defect doen wij dit door vervanging of reparatie.

Onze garantie geldt niet op een defect dat is veroorzaakt door slijtage, verkeerd of intensief gebruik en val- en stootschade, tenzij anders staat vermeld.

Hoe lang heb ik garantie?

Voor verschillende producten gelden verschillende termijnen. Zo zal bijvoorbeeld een oplader doorgaans langer meegaan dan een screenprotector of hoesje. Neem hier voor contact op met onze klantenserive.

Moet ik mijn product opsturen?

Ja, in de meeste gevallen zal het nodig zijn om je product naar ons op te sturen. We begrijpen dat het lastig is om je product te moeten missen. Daarom zorgen we ervoor dat we jouw product zo snel mogelijk repareren of vervangen, zodat je het niet lang hoeft te missen.